Arkadaşlar Bloğumdaki yazıların tarihlerinin eski olduğuna bakmayın!Şu anda bu yazıyı yazdığım tarih an itibari ile 04-01-2018 ve Google Kazançları Kitabı 2018 yılında da hala güncel olarak kazandırmaya devam ediyor.Yani tüm yazılarımdaki bilgiler hala günceldir!!! ve aynı şekilde kazanmaya devam ediyoruz. Zamanım olmadığı için yeni yazılar giremiyorum.Maillerde ve yorumlarda bu şekilde olunca açıklama isteği duydum.Yani hiç çekinmeden Google Kazançları Kitabı alıp Google'dan para kazanabilirsiniz.

25 Nisan 2012 Çarşamba

Google kazançları kitabı kazandırıyor mu?

Bu kitabı almadan önce bende sizler gibi Musa erdoğmuşun hazırladığı Google kazançları kitabı gerçekten kazandırıyor mu ve google kazançları kitabı ile kazanan varmı? diye.Bu araştırmalarımın sonucunda pek çok yorum ve google kazançları ile kazananlar ile nasıl kazandıkları hakkında pek çok bilgiler edindikten sonra bu kitabı almamaya karar verdim ve aldım.Daha doğrusu kitaptan ziyade tam bir eğitim seti.
Gogle kazançları eğitim setindeki öğrendimlerimi uygulayarak ve musa beyin yardımı ilede ilk kazancım 184 ,00 lira oldu gerçekten bu çok mutluluk vericiydi.Sağolsun musa bey takıldığınız her konuda birebir yardımcı oldu.İki üç güne bir satışım oluyor ve bu kazancımın dahada artarak devam edeceğini gösteriyor.
Bende Google kazançları ile kazandığım kazanç ekranımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Şayet sizde bu işi yani interneti kullanarak internetten para kazanma işini yapmak istiyorsanız buradan Google Kazançları Eğitim Seti Resmi Sitesine gidin bilgisayarınıza indirin ve hemen çalışmaya başlayın.Şimdiden bol kazançlar...


Google kazançları ile kazandığım ilk 15 günlük kazanç ekranım

Nisan 1. Dönem (01.04.2011<=tarih<18.04.2012)


Nisan 1. Dönem (01.04.2011<=tarih<18.04.2011)
Bu döneme ait ödemeler 05.05.2011 tarihinde başlar(3 iş günü). Net tutar 50 TL ve üzeri ise ödeme yapılacaktır.
ToplamStopaj KesintisiNet
Dönem Satış Ortaklığı Toplamı230.15 TL46.03 TL184.12 TL
Dönem Toplamı230.15 TL46.03 TL184.12 TL
Dönem Ödenen Toplam230.15 TL46.03 TL184.12 TL
Önceki Dönemden Devreden Bakiye0.00 TL0.00 TL0.00 TL
Dönem Ödemesi Gelen/Devredicek Bakiye0.00 TL0.00 TL0.00 TL
Adınıza Devlete Ödenen Gelir vergisinin Faturasını Görmek için TIKLAYINIZ

13 yorum:

  1. bu kazanç için nekadar reklam parası verdiniz?

    YanıtlaSil
  2. Bu kazanç için hiçbir reklam parası vermedim.Sadece google kazançlarında anlatılan organik yöntemleri kullanarak bu kazancı elde ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. organik yöntem ne ki?

      Sil
    2. Organik yöntem;herhangi bir reklam yapmadan para harcamadan yapılan satışlardır.Biz buna çiftçi yöntemi diyoruz.
      Yani tabiri caizse bir çiftcinin tarlaya ürün ekmesine benzer.Çiftci tarlaya tohumunu eker ve hasat zamanı gelincede meyvelerini toplar.
      İnternette bir tarla gibidir onu ekip biçmesini bilen, zamanı gelince mutlaka meyvesini alır.Bu meyveleri toplamaktan daha zevkli bişey yok :)

      Sil
  3. Güzel bir paylaşım yaptığınız için teşekkür ederim.Sitenizi takip ediyorum.Google kazançları kitabı ile bir çok para kazanan insanla tanıştım.En kısa sürede ben de başlamayı düşünüyorum.Her şey için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim internettn para kazanmak isteyen insanları bilgilendirmek inanın bizede mutluluk veriyor.Hayat paylaşınca güzel :)

    YanıtlaSil
  5. bende google kazançları kitabını almayı düşünüyorumda şimdi 90 liradan olmakta var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdoğan ilkbaşta bende senin gibi düşünmüştüm fakat netten para kazanmayı kafaya koymuştum ve paraya kıyıp google kazançları kitabını aldım.Uygulamaya başladıktan sonra 15 gün sonra kitaba verdiğim paranın 2 katını kazandım.(Kanıtı yukarda)Şimdi iyiki paraya kıyıp almışım diyorum.Son 8 aylık kazancım ise şu an itibariyle 6300 tl bu kazanç ekranımıda yakında burada paylaşacağım.Yani 90 lira nerde,bugünkü kazancım nerde?Acizane tavsiyem 7-8 sigara parası için hayallerini çöpe atma derim.

      Sil
  6. mrb ben de google kazanç kitabı için 11.02.2014 tarihinde para yatırdım fakat bana kitap halen gönderilmedi yardımcı olur musunuz ne yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mehmet,havale ve eft ile ödeme işlemlerinde,ödeme karşı tarafa ulaştığında, 1-2 gün içinde kitap indirme linki mail adresine gönderiliyor.Kredi kartı ile ödemelerde ise hemen anında google kazançları kitabını indirme imkanı var.Fakat bu süre içinde hala size dönüş olmadı ise.Google kazançları kitabının satışının yapıldığı xticaret.com (tıkla git) iletişim bölümünden yada 0 850 224 66 99 nolu telefondan bu sorununuzu iletiniz.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ertan gerçek olduğuna emin olabilirsin.Burada Google kazançları ile yaptığım en yeni ve güncel kazanç makbuzlarımı paylaştım.Tıkla incele>> İşte %100 Google Kazançları Kitabı Gerçeği!

      Sil
  8. Arkadaşlar sürekli yorum geliyor yazının tarihi çok eski google kazançları kitabı hala kazandırıyor mu? diye..

    Zamanım olmadığı için buraya güncelleme yapamıyorum;evet arkadaşlar halen güncel bu kazançlar ve sürekli olarak devam ediyorum kazanmaya..

    Google kazançları kitabını bir kere alırsınız ve ömür boyu kazanmaya devam edersiniz buna hiç şüpheniz olmasın!!!

    YanıtlaSil